Умови гарантії Tronsmart


Гарантійне обслуговування

Термін гарантії

Виробник надає гарантію на всю продукцію Tronsmart - 12 місяців.


Куди звертатися

З гарантійних випадків необхідно звертатися безпосередньо до продавця, у якого був придбаний товар.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон авторизованого магазину, заповнений продавцем товару.

У разі, якщо протягом гарантійного терміну в товарі виявлено суттєві недоліки, що виникли з вини виробника, які не можуть бути усунені, продавець зобов'язаний обміняти товар на аналогічний або повернути гроші.


При зверненні за гарантійним нагоди необхідно надати:

  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробку ...);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • заяву відповідного зразка (надається продавцем).

Причини можливої ​​відмови в гарантійному ремонті:

  • наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли внаслідок необережних дій користувача;
  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • порушені правила використання пристрою, викладені в інструкції до товару;
  • було проведено розтин, самостійний ремонт пристрою, вихід пристрою з ладу пов'язаний з установкою не сертифікований ПО;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • стерті, пошкоджені або відсутні стікера із серійними номерами на корпусі виробу.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані користувачем;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • збереження інформації в пам'яті пристрою.



Умови обміну та повернення

Згідно «Закону про захист прав споживача» будь-який товар можна обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту покупки в разі, якщо він не підійшов вам з яких-небудь причин. Важлива умова повернення товару належної якості: він не використовувався і зберіг товарний вигляд, в т.ч. упаковку.


Куди звертатися для обміну та повернення

Обмін і повернення здійснюється магазином, в якому був придбаний товар.


Щоб обміняти або повернути товар:

1. Переконайтеся в тому, що товар не був використаний і не має слідів, а саме: подряпин або відколів, потертостей. Прослідкуйте, щоб товар був повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.

2. Зверніться в магазин, в якому був придбаний товар і надайте:

  • товар для повернення (в т.ч. комплектуючі до товару і упаковку),
  • гарантійний талон,
  • товарний чек.