Умови гарантії Tronsmart
Гарантійне обслуговування
Термін гарантії
Виробник надає гарантію на всю продукцію Tronsmart - 12 місяців.
Куди звертатися
З гарантійних випадків необхідно звертатися безпосередньо до продавця, у якого був придбаний товар.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон авторизованого магазину, заповнений продавцем товару.
У разі, якщо протягом гарантійного терміну в товарі виявлено суттєві недоліки, що виникли з вини виробника, які не можуть бути усунені, продавець зобов'язаний обміняти товар на аналогічний або повернути гроші.
При зверненні за гарантійним нагоди необхідно надати:
- товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробку ...);
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- заяву відповідного зразка (надається продавцем).
Причини можливої відмови в гарантійному ремонті:
- наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли внаслідок необережних дій користувача;
- порушена збереження гарантійних пломб;
- порушені правила використання пристрою, викладені в інструкції до товару;
- було проведено розтин, самостійний ремонт пристрою, вихід пристрою з ладу пов'язаний з установкою не сертифікований ПО;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
- стерті, пошкоджені або відсутні стікера із серійними номерами на корпусі виробу.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані користувачем;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
- збереження інформації в пам'яті пристрою.
Умови обміну та повернення
Згідно «Закону про захист прав споживача» будь-який товар можна обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту покупки в разі, якщо він не підійшов вам з яких-небудь причин. Важлива умова повернення товару належної якості: він не використовувався і зберіг товарний вигляд, в т.ч. упаковку.
Куди звертатися для обміну та повернення
Обмін і повернення здійснюється магазином, в якому був придбаний товар.
Щоб обміняти або повернути товар:
1. Переконайтеся в тому, що товар не був використаний і не має слідів, а саме: подряпин або відколів, потертостей. Прослідкуйте, щоб товар був повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
2. Зверніться в магазин, в якому був придбаний товар і надайте:
- товар для повернення (в т.ч. комплектуючі до товару і упаковку),
- гарантійний талон,
- товарний чек.